بازیکنانم قهرمان هستند/ دستانم بسته بود/ تجربه زیادی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش به دلیل غیبت چند بازیکن جوان شده و تجربه کافی برای قهرمان شدن را نداشت گفت: بازیکنانم قهرمانان من هستند و به آنها افتخار می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: خیلی افتخار می کنم به بازیکنانم که قهرمانان من هستند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس از نظر من برنده‌اند. خیلی خوشحالم و افتخار می کنم به جوی که در استادیوم حاکم بود. اتمسفری زیبا که هوادارانمان یکبار دیگر نشان دادند در دنیا بهترین هستند.

برانکو درباره ناکامی پرسپولیس در رسیدن به جام اظهار داشت: متاسفانه ناکام ماندیم. وظیفه خودم می دانم به کاشیما تبریک بگویم. یک بار دیگر می گویم خیلی افتخار می کنم چون هرگز چنین فینالی در آسیا با چنین جوی برگزار نشده بود. نشان دادیم در ایران چطور فوتبال بازی می شود. هوادارانمان کاملا ورزشی و جوانمردانه برخورد کردند.

وی افزود: از آقای گرشاسبی و سایر مدیران تشکر می کنم. همچنین از تمام عوامل باید سپاسگزار باشم. البته بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان خیلی ساده نیست که بخواهیم شرایط را برگردانیم. اما انتظار دارم همین بازی انگیزه مضاعفی باشد برای ادامه بهتر در لیگ و بقیه بازی ها.

برانکو درباره مصدومیت محمد انصاری اذعان داشت: متاسفانه آزمایشات اولیه نشان می دهد که مصدومیت این بازیکن جدی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا بار دیگر در راهی که بودیم قدم برداریم وبه موفقیت هایمان ادامه دهیم. یکبار دیگر هم به کاشیما تبریک می گویم و برای این تیم در جام باشگاه های جهان آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره دستان بسته اش در تغییر روش تیمش گفت: همینطور است که می گویید. اما من حداکثر اعتمادم را به بازیکنانم دارم. باید بگویم متاسفانه ما تجربیات کمی در این زمینه داریم. سه بازیکن ما در این فصل رفتند و سه بازیکن دیگرمان را هم مثل ماهینی و عالیشاه و نعمتی را نداشتیم. به هر حال ما با شرایط فعلی به اینجا رسیدیم و به بازیکنانم واقعا افتخار می کنم. آنها خیلی خوب بودند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال یک خبرنگار خارجی که عنوان کرد پرسپولیس فرم هجومی همیشگی خودش را نداشت و بازیکنانش تمرکز نداشتند اظهار داشت: ما یک تیم جوان داریم که دوست داریم هجومی بازی کنیم. اما به هر حال حریف هم جایگاه و تاثیر خودش را دارد. آنها پاسکاری سرعتی را ایفا می کردند. طبیعی است همیشه آنچه می خواهیم را نمی توانیم به اجرا بگذاریم. ما همین الان تعداد بازی های برخی جوانانمان در آسیا بیشتر از بازیهای داخلی است. پس طبیعی است کمی سخت است خودشان را آماده این شرایط کنند. سخت است نود دقیقه شما با این روش بخواهید هجومی بازی کنید. اما باید بگویم هیچ گلایه ای نمی توانم از بازیکنانم داشته باشم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر حضر بانوان در ورزشگاه اظهار داشت: من چیزی حدود چها رسال است در پرسپولیس هستم. هر روز در شهر با خانم هایی روبرو می شوم که کاملا به فوتبال علاقمند هستند. خیلی خوشحالم امروز خانم ها در چنین جوی حضور داشتند. از همه چیز مهم تر اینکه کوچکترین حادثه و مشکلی در این زمینه پیش نیامد. اطمینان دارم که مسئولان راه حلی برای این روش پیدا می کنند.

کد خبر: 976334

وب گردی

وب گردی