اعزام یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به کشور آفریقای جنوبی

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی را به کشور آفریقای جنوبی اعزام کند.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری طی روزهای 19 تا 22 آذر‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می شود.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دوجانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکت های متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی فراهم شده است.
شرکتهای متقاضی برای ثبت‌نام باید مبلغ یکصد میلیون ریال حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 26 آبان‌ماه به شماره حساب قید شده در ذیل واریز و فیش پرداختی را در اختیار کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری قرار دهند. کلیه مراحل اخذ بلیط، ویزا، رزرو هتل و هماهنگی نشست‌ تجاری فناوری توسط کریدور مذکور انجام خواهد شد.
هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B2B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند. کریدور، برای انجام هماهنگی‌های سفر به شرکتهایی که در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت‌نام متاخرین ندارد.
همچنین در این فراخوان تاکید شده است برای شرکتهای دانش‌بنیان، اولویت ثبت‌نام وجود دارد. ثبت‌نام شرکتهای فناور و سایر شرکتها، منوط به وجود ظرفیت مازاد است.
پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، انتخاب نهایی شرکتهای متقاضی با توجه به شاخص‌هایی چون توان صادراتی، وجود مستندات انگلیسی، سایت دوزبانه و ... صورت خواهد گرفت. لذا ثبت‌نام و پرداخت وجه به منزله تایید نهایی نیست.
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در هیات تجاری، می‌توانند از طریق"کارتابل شرکت‌ها و فناوران" در صفحه اصلی وبسایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (www.tesc.ir) ثبت‌نام و با انتخاب "درخواست دریافت خدمات حمایتی" و خدمت درخواستی "اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری" و تکمیل فرم مربوطه نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در برنامه اقدام کنند.
علاقمندان برای پاسخ به سوالات احتمالی می‌توانند با کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شماره 63103114 الی 16 و 63103118 تماس بگیرند.
همایش علم جنوب آفریقا برای چهارمین بار از تاریخ 12 تا 14 دسامبر 2018 در پرتوریا برگزار می‌شود. این برنامه دو و نیم روزه میزبان بیش از 3 هزار و 500 شرکت کننده خواهد بود که جلسات گروهی و مذاکرات تعاملی بسیاری را به اشتراک می‌گذارد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نشست به آدرس http://www.sfsa.co.za مراجعه کنند.
بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزار کنندگان این برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی بعنوان "علم باز" تبدیل کند.
شماره حساب صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری به این شرح است: 0222674440002 بانک ملی ایران شعبه قصر، شماره شبا IR840170000000222674440002. حتما نام شرکت در سند پرداختی درج شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 976355

وب گردی

وب گردی