قسط سوم پاداش اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی آذر ماه پرداخت می شود

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی سال ۹۶، آذر ماه پرداخت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه گفت: قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶، آذر ماه پرداخت می شود.

نظرپور کرد: این پرداخت شامل بازنشستگان روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ بوده که قسط سوم آن در حدود ۷۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و انشاءالله در آذر ماه مستقیماً به حساب این افراد واریز می شود.

وی افزود: پرداخت اولیه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال بود که هفته گذشته به حساب آنان واریز شد.
نظر پور همچنین گفت: باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی در سال ۱۳۹۵ به میزان حدوداً ۵۱۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه ها واریز شده است. در این خصوص، انتظار می رود که دانشگاه ها هر چه سریع تر نسبت به واریز این مبلغ به حساب بازنشستگان اقدام کنند.
در این میان، با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، پاداش پایان خدمت ۱۸۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای نیز به صورت یکجا و طی یک پرداخت به حساب این افراد واریز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976368

وب گردی

وب گردی