جوانمرد: از فدراسیون و تاج گله دارم/ تاج: جوانمرد را نمی شناسم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نامه ها در سیستم وارد می شود؛ اما بخش ها جداگانه است.نامه های فوتبال در بخش فوتبال و نامه های فوتسال در بخش فوتسال ثبت می شود و هیچ اطلاعی از نامه دانشگاه آزاد ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیرکل تربیت بدنی باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش اعلام کرد که فدراسیون فوتبال نقش بسزایی در انحلال تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی داشته و حتی چندین بار مکاتبه هم با شخص رئیس فدراسیون مهدی تاج صورت گرفته است که پاسخ مثبتی دریافت نشده است.

تیم فوتسال بانوان هرسال جزو مدعیان اصلی برای قهرمانی بوده و از کادرفنی مجرب و بازیکنان با تجربه تیم ملی تشکیل شده بود که در فصل جدید با عدم حمایت فدراسیون این تیم تشکیل نشد.

بدون شک با انحلال این تیم در لیگ برتر بانوان جام قهرمانی مفت و مسلم از چنگ باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی پرید.

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: فدراسیون فوتبال به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی درمورد فوتسال بانوان کم لطفی کرده است و حتی کار های این تیم را انجام داده بودیم اما چون بازیکنانی را داشتیم که با ما دوسال قرارداد داشتند فدراسیون شرایطی را به وجود آورد که باشگاه موفق به تشکیل تیم نشود . گله ام از فدراسیون فوتبال این است که شرایط را طوری رقم زد تا بازیکنان تیم که ملی پوش هم بودند آزاد اعلام شوند و به تیم های دیگری بروند.

وی با اشاره به عدم حمایت فدراسیون فوتبال برای حفظ تیم فوتسال بانوان تصریح کرد: در خصوص تشکیل تیم فوتسال بانوان چندین مکاتبه با تاج داشتیم و هم فرصت و هم وقت را گرفتند؛ اما رئیس فدراسیون می توانست طوری تصمیم بگیرد تا حداقل تیم را حفظ می کردیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گوی اختصاصی با ایسکانیوز در این خصوص گفت: دکتر جوانمرد را نمی شناسم و اطلاعی از انحلال تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی ندارم .

وی با اشاره به مکاتبه دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه نامه ها به نام من ارسال می شود؛ اما بخش ها جداگانه است.

تاج تصریح کرد: نامه ها در سیستم وارد می شود اما بخش ها جداگانه است.نامه های فوتبال در بخش فوتبال و نامه های فوتسال در بخش فوتسال ثبت می شود و هیچ اطلاعی از نامه دانشگاه آزاد ندارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 976405

وب گردی

وب گردی