تقویت بعد فرهنگی به ارتقای سطح علمی دانش آموزان کمک می کند

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان به منظور بررسی امور و روند کارهای معاونت سما لاهیجان و سیاهکل، از مدارس و آموزشکده های این مرکز آموزشی فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکا از لاهیجان، محمد نیک پسند در جریان این بازدید یک روزه از آموزشکده ها و مدارس سبز سما لاهیجان و سیاهکل دیدن نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این مدارس قرار گرفت و برای پیگیری و حل این مشکلات راهکارهایی ارائه کرد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از محسن فلاح راد معاونت سما لاهیجان و سیاهکل مهمترین هدفش از این بازدید را دیدار از مدارس عنوان نمود و خاطرنشان کرد: کار مهمی که امروز سما به جد پیگیر آن است و به نوعی نیاز امروز جامعه آموزشی خواهد بود، راه اندازی مدارسی با استانداردهای روز دنیا است؛ چرا که اعتقاد داریم برای ساختن آینده ای درخشان باید از پایه شروع کرد و ما در سما به دنبال آن هستیم که با ارائه آموزشی نوین و به روز به عنوان الگوی مدرسه داری کشور قرار گیریم.

نیک پسند در ادامه افزود: در زمینه مدرسه داری باید تلاش کنیم که علاوه بر جذب حداکثری دانش آموزان و ارتقای سطح علمی و آموزشی، به تقویت بعد فرهنگی نیز بپردازیم زیرا باورمان این است که نسل آینده باید بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی رشد یابد تا بتوانیم به پیشرفت و اعتلای کشور کمک نموده و گام موثری در این راه برداریم.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید مدیران مدارس و روسای آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل گزارش مبسوطی از امور مجموعه های تحت مدیریت شان ارائه نمودند.

معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل نیز در حاشیه این بازدید یک روزه ضمن تشکر از نیک پسند یکی از فواید بازدید مدیران ارشد سما استان از مدارس و آموزشکده های سما را برطرف شدن سریع تر مشکلات و کاستی ها عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد این بازدید ها مستمر بوده تا بتوانیم با تشریک مساعی و همدلی بیشتر کارهای آموزشکده و مدارس سما را پیش ببریم.

کد خبر: 976460

وب گردی

وب گردی