نقش موثر سازمان مدیریت صنعتی درفراگیری انقلاب صنعتی چهارم

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای فراگیر شدن انقلاب صنعتی چهارم در کشور، بهترین راه آموزش است و از آنجا که کشور در این زمینه نیاز به افراد توانمند دارد، سازمان مدیریت صنعتی توانایی دارد تا در این خصوص نقش موثری ایفا نماید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برات قبادیان در جلسه بازدید از سازمان مدیریت صنعتی، پیشگامی این سازمان در فرهنگ سازی و ادبیات سازی مقوله های مسئولیت اجتماعی و انقلاب صنعتی چهارم را حرکتی بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی می تواند در خصوص مباحثی همچون توسعه پایدار؛ بحث های هزاره سوم؛ ملاحظات زیست محیطی؛ انقلاب صنعتی چهارم و تربیت نیروی انسانی برای مواجهه با این پدیده های فراگیر اقدام نماید.

‎وی افزود: سازمان مدیریت صنعتی برای اجرای این برنامه ها می تواند از ظرفیت های داخل کشور و بخش صنعت، معدن و تجارت و همچنین از ظرفیت های خارجی استفاده نماید.

‎قبادیان تاکید کرد: ورود سازمان مدیریت صنعتی به مقوله های مسئولیت اجتماعی و انقلاب صنعتی چهارم اتفاق مهمی است و آماده ایم تا ظرفیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای کمک به پیشبرد موفق برنامه های سازمان به کار بگیریم.

کیانی: اجرای3000 پروژه مشاوره ای و صنعتی برای سازمان ها

‎در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: سازمان تاکنون بیش از 3000 پروژه مشاوره ای و صنعتی برای سازمان ها و صنایع مختلف انجام داده و با سازمان های بین المللی از جمله یونیدو همکاری دارد.

‎مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم و اخیرا سازمان، دوره مدیریت اجرایی مسئولیت اجتماعی در سازمان را برگزار نمود و نشریه ای نیز در این خصوص چاپ می نماید.

‎کیانی بختیاری با تاکید بر رویکرد مهارت محوری در دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی، درباره "مرکز کاریابی و توسعه اشتغال دانش آموختگان کشور" اظهار داشت: دانش آموختگان در این مرکز مهارت های لازم برای کسب و کار حرفه ای را می آموزند و در پایان دوره با معرفی و هماهنگی سازمان، در بنگاه ها و صنایع مختلف مشغول به خدمت می شوند.

‎وی با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی فناوری و نوآوری و دیگر دوره های تخصصی از جمله دوره های پسا دکترای مدیریت کسب و کار صنایع کوچک و متوسط در سازمان، اظهار داشت: برگزاری این دوره ها چهره جدیدی از فعالیت های سازمان مدیریت صنعتی ارائه می نماید.

‎کیانی بختیاری ضمن برشمردن اقداماتی که سازمان مدیریت صنعتی درخصوص فرهنگ سازی و ادبیات سازی درباره انقلاب صنعتی چهارم صورت داده است گفت: سازمان در این زمینه انتشار کتاب های معتبر را هدفگذاری کرده و ضمن بهره بردن از امکانات انتشارات و برگزاری کنفرانس های مختلف، می تواند بعنوان دبیرخانه مطالعات انقلاب صنعتی چهارم در کشور ایفای نقش نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 976505

وب گردی

وب گردی