خانواده مهم‌ترین واحد بنیادی یک جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: خانواده مهم‌ترین واحد بنیادی یک جامعه است و پاسداری و قداست آن بر پایه حقوق و اخلاق روابط خانوادگی را آسان تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بابل، دکتر وحید فلاح در جلسه آموزشی استادان گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با موضوع دانش خانواده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد،از راه‌های توافق زندگی مشترک را تشویق، تفاهم و اعتماد زن و مرد نسبت به یکدیگر بیان کرد.

وی تصریح کرد: متولیان فرهنگی و استادان گروه معارف اسلامی در تعلیم و تربیت به ویژه تعالی و شکوفایی دانشجویان و فرهیختگان جامعه نقش بسزایی دارند.

فلاح آداب معاشرت و رسوم اجتماعی را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام یکی از کاملترین دین‌های خداست که جنبه های فرهنگی، خانوادگی واعتقادی ومذهبی در آن نهادینه شده است و برای شکوفایی و تکامل خانواده مفید است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل توجه به مسائل دینی و اعتقادی را مهم‌ترین رویکرد استادان گروه معارف عنوان کرد و گفت: توجه به مشکلات دانشجویان و برخورداری از معارف الهی، دانش و شناخت فردی مناسب در فرهنگ خانواده را از مهم‌ترین وظایف استادان گروه معارف اسلامی عنوان کرد.

کد خبر: 976506

وب گردی

وب گردی