ارائه خدمت 100 تیم تخصصی پزشکی درهفته بسیج به تهرانی ها

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تهران گفت: 100 تیم تخصصی پزشکی درهفته بسیج به پایتخت نشینان ارائه خدمت می کنند.

به‌گزارش ایسکانیوز، عیسی مالمیر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک آغاز هفته وحدت به تشریح برنامه های اجرایی از سوی بسیج جامعه ‍‍پزشکی پرداخت وگفت: بسیج در حوزه های مختلف هماره در تلاش برای خدمت دهی مناسب به مردم و به ویژه مردم مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در گذشته برپایی بیمارستان‌های صحرایی از جمله اقدامات مناسب بوده است که بر اساس برنامه ای هدفمند تصمیم گرفته شد که گروه های تخصصی در قالب تیم های ثابت پزشکی به مناطق کم برخوردار اعزام شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تهران به وجود مناطق کم برخوردار در استان تهران اشاره کرد و گفت: 100 تیم تخصصی پزشکی بسیج جامعه در قالب تیم های شهید رهنمون در مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق کم برخوردار مانند منطقه 12،14،15 و 16 هستند.

100 تیم تخصصی پزشکی بسیج جامعه در قالب تیم های شهید رهنمون در مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق کم برخوردار مانند منطقه 12،14،15 و 16 هستند

وی با بیان اینکه میزان خدمت دهی در مناطق مخالف متفاوت است، تصریح کرد: هدف ما ارتباط با مردم در کنار خدمت دهی مطلوب به مردم است.



مالمیر با بیان اینکه طرح شهید رهنمون به صورت عملیاتی از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و هدف ما در این طرح پیشگیری محور بوده و تلاش داریم از طریق فرهنگ سازی مناسب به سمت این هدف حرکت کنیم.

وی گفت: از زمان آغاز طرح شهید رهنمون تا کنون به بیش از 72 هزار نفر ارائه خدمات پزشکی شده است .

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تهران گفت: در هفته بسیج از سوی بسیج جامعه پزشکی خدماتی به مردم ارائه می شود؛ در هفته بسیج نخستین برنامه ویزیت رایگان مردم در 40 محله کم برخردار تهران بزرگ است که در روز 29 آبان ماه انجام می شود.

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: برای نخستین بار پزشکان اهل سنت در کنار تیم های پزشکی حضر داشته به مردم خدمت دهی می کنند.

درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی 8 آذر ماه در صالح آباد تهران با همکاری بیمارستان فارابی دایر شده ودر این محله بیش از 200 نفر به انجام عمل جراحی چشم نیازمند بوده که این کار به صورت رایگان هفته ای پس از ویزیت در بیمارستان فارابی انجام می شود

مالمیر افزود: درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی نیز هشتم آذر ماه در صالح آباد تهران با همکاری بیمارستان فارابی دایر شده و بر اساس بررسی هایی که داشته ایم در این محله بیش از 200 نفر به انجام عمل جراحی چشم نیازمند بوده که این کار به صورت رایگان هفته ای پس از ویزیت در بیمارستان فارابی انجام می شود.

وی گفت: برای تمامی افرادی که به تیم های پزشکی مراجعه می کنند پرونده پزشکی تشکیل می شود و تلاش ما ارتباط مستمر با مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976567

وب گردی

وب گردی