با تصمیمات و طرح‌های خلق الساعه، اعصاب مشتریان را به بازی نگیرید!

نارنجی‌پوش‌های جاده مخصوص این روزها بیش از هر زمان دیگری با بحران مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کنند. تغییر مداوم مدیران عامل شرکت هم هنوز نتوانسته دردی از مشکلات بی‌کران این شرکت کم کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ آخرین دسته‌گل آخرین مدیرعامل سایپا را طی یکی دو روز پیش شاهد بودیم. خبر فاجعه‌آمیز جایگزینی پراید به جای ساندرو، بیش از آنچه سروش مدیرعامل جدید این شرکت تصور می‌کرد، سر و صدا ایجاد کرد. شوخی تلخ دومین خودروساز بزرگ کشور آن‌قدر دردناک بود که حتی موافقان تیفوسی این شرکت و این صنعت هم نتوانستند آن را هضم کنند.

تا اینکه روز گذشته سایپا از روی استیصال بخشنامه قبلی خود را لغو کرد و به‌نوعی مضحک از مواضع پیشین خود عقب‌نشینی کرد. البته به خاطر داریم که سایپایی‌ها سال 92 هم‌چنین مراسمی را به راه انداخته بودند. البته آن روز قرار بود سایپا به جای مگان پراید به مردم تحویل دهد.

آقای سروش، در نظر داشته باشید که سایپا به‌مثابه مهدکودک نیست که هر روز با بخشنامه‌ها و طرح‌های فروش جدید و رنگارنگ اعصاب مشتری را به بازی بگیرید. شرکت متبوع شما حسب مورد با بیانیه‌های تند و آتشین از مواضع مدیریتی خود دفاع کرده بود و بارها از استراتژی مقابله با تحریم‌هایش زبان به تحسین گشاده بود.

آقای سروش، سایپایی که بر مسند آن نشسته‌اید در زمان پیش‌فروش در نهایت احترام و اعتماد با مشتری صحبت می‌کرد، اما بعد که موجی عظیمی از نقدینگی را کسب کرد ناگهان تغییر رویه داد و ناله و فغانش بلند شد که تحریم‌ها چه‌ها که نکرده است.

آقای سروش، سایپا آن‌طور که در گروه بهمن بوده‌اید نیست. این شرکت مشتریان میلیونی دارد. افرادی که به لطف پولی که پرداخت می‌کنند، حقوق ماهیانه شما مهیا می‌شود. این سیاست فروش اصلاً درشان این مردم شریف نیست.

نویسنده: علی سرمستی امامی

انتهای پیام/

کد خبر: 976577

وب گردی

وب گردی