44 رشته جدید به فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اضافه شد/ تمدید مهلت ثبت نام تا 30 آبان

مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه 30 آبان تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، باتوجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیات علمی در پیشرفت و ارتقای مراکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است در قالب فراخوان سال 1397 بیش از هزار عضو هیات علمی از میان افراد نخبه و مستعد برای مراکز آموزشی و پژوهشی خود جذب کند.

به همین منظور بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب این فراخوان که از مهرماه آغاز شده و ثبت نام تا پایان آبان ماه 1397 نیز ادامه می یابد، تاکنون بیش از 3200 نفر در رشته­ های مختلف ثبت ­نام کرده اند که از این تعداد 620 درخواست در رشته های پزشکی و 2630 درخواست دیگر در رشته­ های غیرپزشکی بوده است.

بر اساس درخواست واحدهای دانشگاهی، اخیراً تعداد 44 رشته جدید (32 رشته پزشکی و 12 رشته غیر پزشکی) به 738 اعلام نیاز فراخوان افزوده شده و کلیه متقاضیان می­ توانند مجددا با مراجعه به سامانه https://Sajed.iau.ir از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع پیدا کنند .

باتوجه به مهلت محدود باقی مانده علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه به آدرس https://Sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط اقدام کنند.

گفتنی است بعد از پایان مهلت ثبت­ نام امکان ویرایش ثبت نام متقاضیان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 976600

وب گردی

وب گردی