علت اصلی آتش سوزی در دانشگاه مفید قم مشخص شد

طی روز های گذشته پرسنل شهرداری در نزدیکی دانشگاه مفید آتش سوزی به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، طی روز های اخیر در دانشگاه مفید قم دود عظیمی به هوا رفت. این دانشگاه در نزدیکی جنگل است و این ذهنیت را ایجاد کرد که ساختمان های این دانشگاه دچار حریق شده اند.

البته این چندمین بار است که در نزدیکی دانشگاه آتش سوزی رخ می دهد و کاربران زیادی در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

آتش سوزی

در تصویر بالا مشاهده می کنید که دور تا دور دانشگاه و خوابگاه ها را درخت پر کرده و درصورتی که این آتش سوزی بیشتر شود جان دانشجویان و کارکنان به خطر خواهد افتاد.

مسوولان دانشگاه معتقدند که این آتش سوزی سطحی بوده و درختان کنار ساختمان دانشگاه سالم بوده و دود زیاد حال دانشجویی را بد نکرده است.

پاسخ دانشگاه مفید قم

دانشگاه مفید قم پس از انتشار تصاویر آتش سوزی در فضای مجازی واکنش نشان داده و اعلام کرده این اتفاق هرساله رخ می دهد و درختان آتش نمی گیرند.

دانشگاه مفید قم هم در فضای مجازی پاسخ کاربران صادر کرد.

دانشگاه مفید قم: پرسنل فضای سبز نخاله های درخت را آتش زدند

یکی از کارکنان دانشگاه مفید قم در مورد آتش سوزی کنار دانشگاه گفت: آتش سوزی در کنار دانشگاه صحت ندارد فقط پرسنل فضای سبز هرساله نخاله ها و شاخه های خشک را آتش زدند.

فروتن ادامه داد: علوفه های فضای جنگل و برگ های خشک زیاد بودند و به همین خاطر پرسنل فضای سبز در زمان مشخص این کار را انجام می دهند و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

البته هر چه تلاش کردیم با رییس دانشگاه مفید قم صحبت کنیم نتوانستیم با او ارتباط برقرارکنیم و مسوولان تمایل زیادی برای توضیحات بیشتر در خصوص آتش سوزی نداشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976660

وب گردی

وب گردی