گاز باید با بهترین کیفیت به مردم عرضه شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد که گاز تولیدی پالایشگاه‌ها باید با مناسب‌ترین هزینه و بهترین کیفیت، تولید و در اختیار مردم گذاشته شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حمیدرضا عراقی روز سه‌شنبه (۲۲ آبان‌ماه) در نشست اعلام آمادگی شرکت‌های پالایش گاز برای ورود به فصل سرما گفت: در شرکت ملی گاز ایران به یک توازن درست رسیده‌ایم، به گونه‌ای که پالایشگاه‌ها در تولید و عرضه گاز توانا و شایسته هستند.

وی تاکید کرد: باید گاز را به روشی تولید کنیم که با کمترین امکانات، بهترین کیفیت را برای عرضه به مردم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به این‌که توانمند شدن نیروها، می‌تواند یک سازمان را به اوج برساند، اظهار کرد: با توانمندسازی افراد، کشور می‌تواند در راه رشد و شکوفایی گام بردارد. این یکی از کارهای مهمی است که شرکت ملی گاز ایران همسو با مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف افزایش اعتماد در مردم انجام می‌دهد.

وضعیت مطلوب پالایشگاه‌ها

در این نشست، غلامرضا بهمن‌نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با مطلوب خواندن وضع پالایشگاه‌های گاز گفت: هماهنگی‌های لازم برای تولید پایدار، مطمئن و ایمن گاز در سراسر کشور انجام شده است تا با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما برویم.

وی با بیان این که تولید پایدار و ایمن گاز در اولویت شرکت ملی گاز قرار دارد، اظهار کرد: باید در افزایش کیفی فرآیندها و حفاظت از دارایی‌های فیزیکی نیز پیشقدم و پیشرو باشیم تا محیطی امن را برای تولید پایدار گاز به وجود آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 976678

وب گردی

وب گردی