هر ماه یک همایش در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در همایش چهل سال چهل پیروزی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل برگزار شد از برگزاری مستمر این همایش به صورت ماهیانه و در تمام واحدهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، دکتر سلطانعلی میر ضمن خیرمقدم و قدردانی از حاضرین در همایش و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی عزت و افتخاری در کارنامه خود به ثبت رسانده است و اگر در حال حاضر از انقلاب اسلامی به نیکی یاد می‎شود آن را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب بزرگی بود و هست به همین دلیل دشمنان تلاش دارند که بزرگی و خاص بودن این انقلاب منحصر به فرد را از بین ببرند و آن را کوچک جلوه دهند.

این مسئول دانشگاهی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود و دستگاهی برآمده از انقلاب اسلامی است، بنابراین بیش از دیگر ارگان‎ها و سیستم‎های اجرایی خود را مکلف می‎داند که در ترویج و بیان این حرکت عظیم و بزرگ پیشگام باشد و رسالت اصلی خود نشر ارزش‎های انقلابی می‎داند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تاکید کرد: نسل جوان ما باید بداند که انقلاب اسلامی چگونه نگرش به دین را تغییر داد و موجب تجدید حیات دین شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این جمله شکل گرفت، ای مستضعفان جهان به پا خیزید، عنوان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی نبود که محصور در مرزهای ایران اسلامی باشد متعلق به بشریت بود و تاثیر گذاری این انقلاب بزرگ در منطقه و جهان بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش ایسکانیوز، همایش چل سال چهل پیروزی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل با حضور حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، دکتر حمیدرضا مقدم‎فر مشاور رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه زابل، حجه الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا، هیات رئیسه دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان، ائمه جمعه شهرستان و بخش‎‎های مختلف سیستان، فرمانداران و بخشداران، مدیران و مسئولان و استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کد خبر: 976709

وب گردی

وب گردی