«نگین انار کتاب شد»

کتاب «نگین انار» روایتی تاریخی از ایجاد، رشد و بالندگی دانشگاه واحد انار توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت و ضبط چگونگی پیدایش دانشگاه آزاد اسلامی و هریک از واحدها و مراکز دانشگاهی آن، به سبب تدوین بخشی از تاریخ نهاد آموزش عالی و بالبع بخشی از تاریخ این مرز و بوم، کاری است مهم و ضروری که گذر زمان بر اهمیت و لزوم تدوین آن گواهی خواهد داد.

دانشگاه آزاد اسلامی جریانی مثبت و پویاست و این توان را داشته که نسلی کنجکاو و با استعداد را به کارشناسان و متخصصانی قابل و ماهر تبدیل کند. دانشگاهی که بانیان آن در شهرستان ها عموما افراد سرشناس و خیرمند بودند و عجیب نیست که مصدر خیر و برکت در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق اداره کل آموزش فرهننگی و اسناد و در راستای تحقق اهدافی که بیان شد، تاکنون توفیق انتشار تعداد قابل توجهی از کتاب تاریخچه واحدهای دانشگاهی را یافته تا ضمن ثبت دقیق چگونگی تاسیس هر یک از واحدهای دانشگاهی، به نقش افراد و دستگاه های مختلف در پیدایش این حرکت عظیم پرداخته شود.

آنچه در تدوین تاریخچه واحدهای دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است روایتی خطی از رویدادها، مصائب، مشکلات تاسیس و راه اندازی هریک از آنها و در واقع تاریخچه ای از شرح عملکرد یا گزارش کار نیست بلکه بیان کننده حوداث و وقایع مهمی است که از زمان پیدایش، واحد با آن دست به گریبان بوده و منعکس کننده تلاشی است که برای توسعه و گسترش واحد دانشگاهی انجام شده است.

کتاب « نگین انار» روایتی تاریخی از ایجاد، رشد و بالندگی دانشگاه واحد انار در 115 صفحه، تیراژ هزار نسخه و قیمت 11 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976756

وب گردی

وب گردی