سالاری: سیاست زدگی باعث شکنندگی تشکل های دانشجویی شده است

قائم مقام تشکل ضد صهونیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: سیاست زدگی، باعث شکنندگی تشکل های دانشجویی شده است.

صالح سالاری قائم مقام تشکل ضد صهونیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره کمک های دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت های این تشکل اظهار داشت: بخش اعظمی از بودجه تشکل ما از دانشگاه آزاد تامین می شود؛ همچنین با پیگیری های نهاد رهبری و رئیس واحد کرمان، اقدامات خودمان را پیش می بریم.

وی افزود: متاسفانه دانشگاه های کشور به جای ورود به مسائل فراجناحی و علمی، بیشتر به مسائل سیاسی وارد شده اند؛این موضوع باعث ایجاد دو دستگی و ضربه به جامعه خواهد شد و به اختلافات دامن خواهد زد.

سالاری با اشاره به دغدغه های اصلی تشکل های دانشجویی کشور تصریح کرد: اعضای تشکل های دانشجویی باید بیشتر زمان و دغدغه های خود را بر روی مسائل علمی قرار می دادند، اما متاسفانه چالش های سیاسی مانند حمایت یا عدم حمایت از دولت را ارجع تر می دانند.

قائم مقام تشکل ضد صهیونیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تاکید کرد: این نوع نگاه سیاسی و سیاست زدگی، باعث شکنندگی تشکل های دانشجویی شده است؛ همچنین ادامه این روند رشد علمی دانشگاه را با کاهش مواجه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: کشور ما در حال حاضر نیاز به مباحث علمی دارد؛ اگر هر تشکلی بودجه ای را که دریافت می کندصرف مقالات و مباحث علمی کند، به رشد و توسعه کشور کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976780

وب گردی

وب گردی