یوسفی: تشکل های دانشجویی روح دانشگاه هستند

دبیر انجمن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: مسئولان کشور باید جلوی منزوی شدن تشکل های دانشجویی را بگیرند زیرا که تشکل های دانشجویی روح دانشگاه هستند.

رضا یوسفی دبیر انجمن دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مهم ترین دغدغه های تشکل های دانشجویی در کشور اظهار داشت: مسئولان کشور باید جلوی منزوی شدن تشکل های دانشجویی را بگیرند زیرا که تشکل های دانشجویی روح دانشگاه هستند.

وی افزود: مسئولان باید به تشکل های دانشجویی توجه دوچندان داشته باشند؛ مهم ترین دغدغه فعلی تشکل های دانشجویی موضوعات مالی است که مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

یوسفی ادامه داد: البته با وجود این مشکلات، مسئولان دانشگاه آزاد واحد یاسوج در رابطه با فعالیت تشکل های دانشجویی کم کاری نکرده اند اما هنوز در موضوعات مالی هنوز مشکلات فراوانی وجود دارد. این مشکلات باعث شده است که حرکت دانشجویان به سمت این تشکل ها با کاهش جدی مواجه شود.

وی در پاسخ به این سوال که تشکل های دانشجویی برای این عملکرد بهتری داشته باشند چه اقداماتی باید انجام دهند گفت: تشکل های دانشجویی باید امنیت فکری و ذهنی برای دانشجویان ایجاد کنند که از حراست یا نهاد خاصی ترس نداشته باشند؛ در واقع باید فضایی را ایجاد کنند که هر دانشجویی متناسب با تفکرش در هر تشکلی که می خواهد شرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976781

وب گردی

وب گردی