استارتاپ نوعی کار جهادی است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما اردبیل در مراسم افتتاحیه دومین استارتاپ سما از وارد کردن سه ایده برتر به خط تولید خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل، محمد اثنی عشری گفت: استارتاپ ها بهترین رویدادها برای کارآفرینی هستند، بسیاری از کشورها با استارتاپ به توسعه رسیده اند و ما خوشحالیم که در این زمینه می‌توانیم امروز دومین استارتاپ سما را برگزار کنیم‌.

رئیس سما اردبیل درخصوص دومین استارتاپ سما گفت: ۱۱۹ نفر در این استارتاپ ثبت نام کرده اند و این استارتاپ با موضوع اسباب بازی برگزار می‌شود که هم سو با هدف مجموعه سما یعنی مدارس بازی محور است.

اثنی عشری به موضوع سرمایه گذاری در ارتباط با ایده‌های حاضر در استارتاپ هم اشاره کرد: یکی از مشکلات موجود در ارتباط با ایده های مطرح در استارتاپ ها عدم وجود سرمایه گذار است، ما با رایزنی‌هایی که انجام داده ایم شرایط را برای حمایت از سه ایده برتر فراهم کرده ایم و آنها را وارد خط تولید می‌کنیم.

سما اردبیل با برگزاری دومین استارتاپ ویکند خود با حضور گسترده دانش آموزان در کنار دانشجویان قدم مهمی را در رویدادهای استارتاپی برمی دارد

حسین شایقی اضافه کرد: این استارتاپ با موضوع تخصصی اسباب بازی شاید یکی از اولین استارتاپ‌ها در این خصوص است که در کشور برگزار می شود.

شایقی تصریح کرد: از طرف معاون اقتصادی استاندار اعلام می‌کنم که اگر در این استارتاپ ایده برتری در حوزه ICT وجود داشته باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: خوشحال هستم که در این استارتاپ دانش آموزان و دانشجویان را در کنار هم می‌بینم، به طور معمول در استارتاپ ها تعداد دانش آموزان کم است و استارت آپ ها دانشجویی هستند؛ اما در این استارتاپ تعداد دانش آموزان بیشتر از دانشجویان است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما: استارتاپ نوعی کار جهادی است

معاون آموزشی و پژوهشی سما در مراسم افتتاحیه دومین استارتاپ سما گفت: استارتاپ نوعی کار جهادی است.

دکتر سلطانی صبور با اشاره به اقدامات خوب سمای اردبیل تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که ما باید مرجع علمی دنیا باشیم‌؛ مرجع علمی شدن در دنیا از همینجا شروع می‌شود و ما باید از همین استارتاپ ها و نهادهای علمی شروع کنیم به پیشروی در همه جهات تا کشوری برتر در همه زمینه ها باشیم.

وی افزود: سمای اردبیل نشان داده است که از پیشتازان چنین حرکت هایی هستند و این تلاش از سوی سما اردبیل قابل تقدیر است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما گفت: این استارتاپ ویکند در زمینه اسباب بازی برگزار می‌شود و آمار نشان می‌دهد که ما در زمینه‌هایی مثل اسباب بازی و بازی های رایانه ای هزینه زیادی انجام می‌دهیم و تولید داخلی‌مان کمتر از حد انتظار است، پس موضوع اسباب بازی زمینه خوبی برای استارتاپ است.

کد خبر: 976810

وب گردی

وب گردی