۸ آذر ماه؛ دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال ۸ آذر ماه توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال ۸ آذر ماه توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، سرفصل های مربوط به این دوره شامل مبانی بازاریابی «چگونگی راه‌اندازی یک کسب و کار جدید یا توسعه آن با اینترنت»، بهینه‌سازی در موتورهای جستجو «روشهای حضور در صدر نتایج گوگل و افزایش فروش»، تبلیغات هدفمند در گوگل «روش میانبر، هدفمند و بهینه برای قرار گرفتن در صدر نتایج گوگل»، تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل «ابزاری جهت بررسی و تحلیل کاربران و فعالیت های آن ها»، بازاریابی محتوایی «اصول و قواعد یک محتوای مناسب با استفاده از کلمات کلیدی، اینفوگرافیک و ویدئو»، بازاریابی ایمیلی «چگونه با ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه فرشمان افزایش یابد»، بازاریابی شبکه های اجتماعی« چگونه با استفاده از این ابزار و تحلیل داده با هزینه پایین فروش افزایش یابد »، کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی «به صورت کاملا عملی، کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی» می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرام mehdihossini97@ مراجعه کنند.

گفتنی است، دانشگاه صنعتی امیرکبیر یا پلی‌تکنیک تهران یکی از دانشگاه‌های فنی و صنعتی ایران است که در شهر تهران قرار دارد. دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۱۳۳۷ رسماً به عنوان دانشگاه صنعتی افتتاح شد. اگر چه به دلیل تعلق بخش‌هایی از آن به هنرسرای عالی، سال تأسیس آن در نشان جدید دانشگاه، ۱۳۰۷ آمده‌است.

نسبت تعداد اعضای هیئت علمی به دانشجو (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) در این دانشگاه در سال ۲۰۱۰، تقریباً ۱ به ۲۱ بوده‌است. در حالی‌که این نسبت در دانشگاه‌های ایران به‌طور متوسط ۱ به ۳۳ است. بسیاری از پروژه‌های کلان ملی در این دانشگاه انجام می‌شود. پروژه‌هایی نظیر ابر کامپیوتر ایرانی، انواع ماهواره‌های فضایی، ساخت هواپیمای مسافربری ملی، موتور خودروی ملی و بسیاری پروژهٔ دیگر. بسیاری از مقامات و افراد سطح بالای کشوری از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. حضور در این دانشگاه نیازمند کسب رتبه‌های بالا در کنکور سراسری ایران است. این دانشگاه مفتخر به داشتن تعداد زیادی فارغ‌التحصیل است که جزو مفاخر علمی ایران و جهان چه داخل ایران و چه خارج آن محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976846

وب گردی

وب گردی