نشریات دانشجویی  دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت  الکترونیکی منتشر می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی بخش الکترونیکی نشریات دانشگاهی برای اولین بار در سایت این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی به منظور بررسی تقاضای صدور مجوز چهار نشریه جدید و تغییر وضعیت ۸نشریه دیگر برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر فرزین حلب چی رئیس کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران، نوروزی دبیر، حسینی عضو حقوقی، توکلی بزاز و گتمیری اعضای هیئت علمی و بابایی و صالح نژاد اعضای دانشجویی برگزار شد.

پس از بحث و تبادل نظر به نشریات دانشجویی «اتیکت»، «الف واو جیم»، «ساعت شنی» و «هیتا» مجوز نشر اعطا و پس از بررسی درخواست های تغییر وضعیت نشریات، مجوز انتشار «ایما، آوای سلامت، حلاج، پونز، پیراپژوه، راهبردهای مدیریت در نظام سلامت، رویش و سیاه سفید» نیز تمدید شد.

در این جلسه دکتر حلب چی از راه اندازی بخش الکترونیکی نشریات دانشگاهی برای اولین بار در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و افزود: این کار با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و واحد انفورماتیک معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976853

وب گردی

وب گردی