«حالت مرخصی»؛ قابلیت جدید پیام رسان واتساپ

شرکت واتساپ در حال کار بر روی افزودن ویژگی جدیدی به محبوب‌‌ترین پیام‌رسان دنیاست که به کاربران اجازه می‌دهد با فعال کردن «حالت مرخصی» هیچ نوتیفیکیشینی دریافت نمی‌کند و برای مدتی از دریافت پیام در واتساپ راحت شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، علاوه بر حالت مرخصی، ویژگی دیگری در واتساپ فعال می‌شود که گفتگوهای صورت گرفته در گروه‌ها را به صورت موقت یا دائم در حالت Mute قرار داده و نوتیفیکیشینی برای آنها دریافت نکنند. این امکان در حال حاضر نیز در واتساپ وجود دارد، ولی کاربران نوتیفیکیشینی درباره پیام‌های خوانده نشده دریافت می‌کنند و تعداد پیام‌های خوانده نشده، روی آیکون واتساپ دیده می‌شود. ویژگی جدید این نوتیفیکیشین را حذف می‌کند.

با فعال شدن این ویژگی جدید، کاربران باید به فهرست گفتگوها رفته و گفتگوی گروهی را قصد غیرفعال کردن آن دارند، در حالت Mute قرار دهند. شرکت واتساپ هنوز زمان مشخصی برای عرضه این دو ویژگی جدید مشخص نکرده است.

واتساپ محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسان دنیاست و تعداد کاربران آن به عدد غیرقابل باور 1.5 میلیارد نفر نزدیک شده است. براساس آمارهای این شرکت پیام‌رسان واتساپ روزانه بیش از 65 میلیارد پیام متنی را تبادل می‌کند و بیش از 2 میلیارد دقیقه صرف تماس‌های صوتی و تصویری بین کاربران آن می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 976860

وب گردی

وب گردی