ثبت نام بیست‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در واحد بوکان آغاز شد

دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و عترت در بیست‌ و چهارمین دوره می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود در دو بخش کتبی و شفاهی ثبت نام کنند.

دکتر سلمان حمیدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در گفتگو با روابط عمومی واحد بوکان اظهار کرد: ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

دکتر حمیدی با اشاره به اینکه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) ویژه دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی در رشته های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش کتبی و شفاهی دانشجویان افزود: دانشجویان می‌توانند در بخش کتبی در رشته‌های احکام خواهران، احکام برادران، آشنایی با نهج‌البلاغه، ترجمه فارسی قرآن کریم، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، تفسیر سوره حمد، نماز، زندگانی چهارده معصوم و زندگانی پیامبر اکرم (ص) ثبت نام کنند. همچنین دانشجویان می توانند در در بخش شفاهی این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت به روش ترتیل و تحقیق، ، حفظ 5 جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، ۲۵ جزء، حفظ جزء ۳۰، حفظ کل قرآن کریم، اذان و تواشیح شرکت کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوکان به رشته های بخش کتی و شفاهی استادان و اعضای هیئت علمی اشاره نمود و افزود : استادان و اعضای هیئت علمی در بخش کتی می توادنند در رشته های ترجمه و تفسیر قرآن کریم (تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی سوره زمر) آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه (کتاب فرزندم این چنین باش- تألیف اصغر طاهر زاده) و همچنین در بخش شفاهی این دوره از مسابقات در رشته های قرائت به روش ترتیل و تحقیق، ، حفظ 5 جزء، 15 جزء، 30 جزء و حفظ کل قرآن کریم شرکت کنند.

حمیدی به رشته های کارکنان اشاره نمود و افزود: کارکنان در بخش کتی می توادنند در رشته تفسیر قرآن کریم و همچنین در بخش شفاهی این دوره از مسابقات در رشته های قرائت به روش ترتیل و تحقیق، حفظ 5 جزء، 10 جزء و30 جزء شرکت کنند.

حمیدی افزود: منابع امتحانی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) به‌صورت فایل PDF ارائه شده است و علاقه‌مندان لازم است پس از ثبت نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به آدرس http://iau-boukan.ac.ir مراجعه و منابع امتحانی خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون کتبی ویژه استادان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دوشنبه ۱۲ آذر سال جاری ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در این واحد برگزار و زمان برگزاری مسابقات کتبی کارکنان و رشته های بخش شفاهی نیز متعاقبا اعلام می شود و همچنین به نفرات برتر هدایای نقدی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

در سال گذشته تعداد 600 نفر از اساتید و دانشجویان در مسابقات کتبی بیست سومین دوره مسابقات قرآن و عترت در واحد بوکان شرکت کرده بودند

کد خبر: 976905

وب گردی

وب گردی