دومین استارتاپ ویکند  سما اردبیل به خط پایان رسید

دومین استارتاپ ویکند سما اردبیل با اعلام تیم‌ها و ایده‌های منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، دومین استارتاپ ویکند سما به همت آموزشکده فنی و حرفه ای سما اردبیل و با موضوع اسباب بازی در چهار زمینه اسباب بازی های الکترونیکی هوشمند، ساده، مکانیکی و سلامت محور به مدت سه روز برگزار و با مشخص شدن آرای داوران، تیم‌های منتخب این رویداد اعلام و جوایز آنها اهدا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل فکر نوجوانان و جوانان را بزرگترین سرمایه مملکت معرفی کرد.

اسحاق رسولی گفت: امروز هم افزایی علم و ثروت مطرح است و مهمترین ثروت کشور، فکر نوجوانان و جوانان است و الگوی آینده این مملکت نه بر مبنای نفت بلکه بر پایه فکر این جوانان و نوجوانان ترسیم می شود.

وی افزود: در کشورهای جهان سوم نقش نیروی انسانی در خلق ثروت بسیار پایین است ولی کشور ایران که به قرآن و نهج البلاغه وصل است باید وضعیتی بهتر از شرایط موجود داشته باشد.

رسولی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و سما در رویکرد جدید خود می خواهد اکوسیستم کارآفرینی و فناوری را با همکاری سایر اداره ها پیاده کند.

بر اساس رای داوران تیم های برتر به شرح ذیل معرفی شد: تیم برتر مقطع اول متوسطه: گروه قطعات ریز هوشمند، تیم برتر مقطع دوم متوسطه: گروه کره جغرافیایی، تیم برتر دانشجویی: گروه هلاهوپ، ایده برتر: نرم افزار متعادل سازی درس و بازی و ایده برتر ویژه: نرم افزار بازی آموزشی فرزان.

کد خبر: 976913

وب گردی

وب گردی