سالن های ورزشی  علوم پزشکی شهید بهشتی تجهیز می شود

سالن های ورزشی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به وسایل ورزشی مجهز می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جریان بازدید شبانه از خوابگاه پسرانه دانش بر تجهیز کلیه خوابگاه های دانشجویی به وسایل ورزشی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شامگاه چهارشنبه ۲۳ آبان ماه در جمع نودانشجویان خوابگاه دانش حضور پیدا کرد و با آنها به گفتگو پرداخت.

در این خوابگاه برای نخستین بار نودانشجویان پسر دانشگاه ساکن شده اند و خدمات ویژه ای بصورت متمرکز ارایه می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این بازدید همراه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، مدیران این معاونت و مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن ورزشی این خوابگاه حاضر شد و تاکید کرد: دانشگاه برای تحقق شعار «هر دانشجوی بهشتی یک ورزشکار»، تلاش و حمایت های خود را به کار خواهد بست.

آقاجانی از عزم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای تجهیز کلیه خوابگاه های دانشجویی به وسایل ورزشی مناسب و ارتقاء وضعیت فعلی سالن های ورزشی این خوابگاه ها خبر داد.

بر این اساس مقرر شد مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تجهیزات مورد نیاز، متناسب با تعداد و تنوع دانشجویان ساکن در خوابگاه ها را اعلام کند و با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این تجهیزات تامین و در سالن های ورزشی این خوابگاه ها مستقر شود.

۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحصیل می کنند و واجدین شرایط اسکان دانشجویی در ۱۴ خوابگاه این دانشگاه ساکن هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976931

وب گردی

وب گردی