مهلت ثبت نام  تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی فردا پایان می یابد

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: تمامی داوطلبانی که در کنکور ۹۷ شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با نمره کل بالای ۶۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه ۲۱ آبان ۹۷ سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: نظر بر اینکه وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی آزمون پردیس‌های دانشگاهی فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، آزمون فوق علاوه بر ظرفیت مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی ( دفترچه شماره دو ) و اصلاحیه‌های بعدی آن برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت نموده و یا متقاضی تکمیل ظرفیت در بعضی از کد رشته محل‌های مربوط به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران شده است، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه‌ها در نظر گرفته شد.

او بیان کرد: تمامی داوطلبانی که در کنکور ۹۷ شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با نمره کل بالای ۶۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه ۲۱ آبان ۹۷ سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۷ می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷ به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر تا ۲۵ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

او خاطر نشان کرد: تا امروز، شنبه بیست و ششم آبان ماه 97 تعداد 1938 داوطلب برای شرکت در پذیرش تکمیل ظرفیت در بعضی از کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.

توکلی در ادامه افزود: مهلت ثبت‌نام و پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۷ تمدید شده است و داوطلبان از ۱۵ تا ۲۷ آبان امکان ثبت نام در این رشته ها را دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور بیان کرد: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و براساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در رشته های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۷، داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۷ آبان فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

توکلی یادآور شد: در این مرحله، پذیرش دانشجو برای مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی منحصراً در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های آزمون مربوط صورت می پذیرد.

او گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۶ آبان ۹۷ تعداد ۲ هزار و ۶۱۶ نفر در این دوره ها ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976939

وب گردی

وب گردی