کسب رتبه برتر نمایشگاه ربع رشیدی توسط دانشگاه آزاد واحد اصفهان

مرکز رشد گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نمایشگاه  ربع رشیدی تبریز (رینوتکس2018) موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، شرکت سلامت گستران از شرکت های مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز (رینوتکس2018) موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

شرکت دانش بنیان سلامت گستران آرایان در زمینه تحقیق و تولید محصولات غذایی فراسودمند و شیرینی جات پروتئینه و بدون قند و شیرینی های غنی شده با گیاهان دارویی و شیرینی های حاوی جلبک دریایی اسپیرولینا و محصولات ویژه برای بیماران دیابتی و افراد سیلیاکی و سایر افراد دارای رژیم های غذایی خاص، فعالیت دارد.

این شرکت دانش بنیان از سال 1391 در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) مستقر و بیش از 3 سال است که کارگاه‌های تولیدی خود را در این دانشگاه فعال کرده است.

گفتنی است در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز بیش از 360 طرح فناوری در 17 حوزه تخصصی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، نانو، خودرو، صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، انرژی، نساجی، الکترونیک، مهندسی پزشکی و مواد پیشرفته با یکدیگر رقابت کردند و در پایان 10 طرح به عنوان طرح برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 976949

وب گردی

وب گردی