پذیرش برگزیدگان جشنواره وب و موبایل به‌عنوان شرکت خلاق

جشنواره وب و موبایل ایران، به‌عنوان یکی از مبادی معرفی شرکت‌های خلاق به برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی انتخاب شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.
این جشنواره امسال نیز در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.
به موجب آئین‌نامه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، شرکت‌های فعال در حوزه‌های خلاق و صنایع فرهنگی که از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً مبادی نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی شوند، به عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.
در همین راستا، جشنواره وب و موبایل ایران نیز، که سابقه برگزاری موفق در سال گذشته را نیز داشته است، به عنوان یکی از مبادی معرفی شرکت‌های خلاق انتخاب شده است.
شرکت‌های برگزیده از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شده و به عنوان شرکت خلاق برگزیده شده و مشمول استفاده از حمایت‌های دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976963

وب گردی

وب گردی