چه رابطه ای میان آموزش معلمان و احساسات کودکان وجود دارد؟

براساس مطالعات جدید در دانشگاه میزوری، شرکت معلمان در برنامه های آموزشی متمرکز برمحور رفتارهای فرا اجتماعی ، به کنترل احساسات دانش آموزان تحت تعلیم آن هاکمک می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رفتار فرا اجتماعی رفتاری است که شامل کمک رسانی و همکاری می شود، پژوهشگران غالباً این مسئله را مورد توجه قرار می دهند که چرا مردم به دیگران کمک می کنند و چرا گاهی اوقات از کمک کردن یا همکاری با دیگران سر باز می زنند. مطالعات قبلی نشان می دهند، کودکانی که احساساتشان را کنترل می کنند احتمالا در دوره های آموزشی موفق ترند.

محققان دانشگاه میزوری رفتار بیش از 100 معلم و 1,817 دانش آموز، از دوران مهد کودک تا سوم ابتدایی را مورد بررسی قرار دادند تا عملکرد آن ها را در حمایت احساسی و رشد رفتاری دانش آموزان بسنجند.

نتایج این مطالعه، که در مجله پرونسیون ساینس (Prevention Science) منتشر شد، نشان می دهد برقراری تعاملات مثبت با دانش آموزان در گروه معلمانی که در دوره های آموزشی شرکت کردند حدود 64% افزایش داشته است.

استاد دانشگاه میزوری، وندی رِنیک (Wendy Reinke)، در اینباره می گوید دانش آموزی ممکن است در صورت خستگی نسبت به هم کلاسی خود در کنترل خشم به خوبی عمل نکند اما با عملکرد به موقع معلمان، تشویق به تعویض جای خود می شوند و می آموزند که با ترک مکان و کشیدن چند نفس عمیق بر خشم خود غلبه کنند.

منبع: دانشگاه میزوری ((University of Missouri

انتهای پیام/

کد خبر: 976972

وب گردی

وب گردی