اسلامی پناه: مسئولان دانشگاهی دانشجویان را جدی بگیرند

قائم مقام اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوانان و دانشجویان باید در جامعه اختیار عمل بیشتری داشته باشند و همچنین امکانات و ملزومات فعالیت آن ها از سوی مسئولان فراهم شود.

دانیال اسلامی پناه قائم مقام اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دغدغه های تشکل های دانشجویی و راه های بهبود عملکرد آن ها اظهار داشت: امروز تشکل های دانشجویی بنای تربیت دانشجویان هستند تا بتوانند شهروندانی آرمانی را به جامعه تحویل دهند.

وی افزود: برای تحویل دانشجویی آرمانی به جامعه، دانشگاه ها باید ساز و کارهایی را تحت عنوان تشکل های دانشجویی ساماندهی کنند؛ متاسفانه امروز مقداری یأس و ناامیدی در جامعه دیده می شود که این ناامیدی به دانشگاه های کشور نیز سرایت کرده است.

اسلامی پناه ادامه داد: تشکل های دانشجویی می توانند امیدی که در جامعه از دست رفته است را باردیگر به جامعه بازگردانند؛ همانطور که در برهه های مختلف کشور شاهد بوده ایم، این جریان دانشجویی بوده که توانسته است تحولات اساسی را در جامعه ایجاد کند.

قائم مقام اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد، با اشاره به میزان تاثیر گذاری تشکل های دانشجویی بر تحولات کشور تصریح کرد: میزان تاثیر گذاری تشکل های دانشجویی بر تحولات کشور، به میزان بها دادن دانشگاه ها به آن ها باز می گردد؛ همچنین فعالیت اعضای تشکل ها نیز در این تاثیر گذاری موثر است؛ اما وظیفه دانشگاه هاست که بستر را برای فعالیت هرچه بهتر تشکل های دانشجویی فراهم کنند.

وی با بیان این که مسئولان دانشگاهی باید جوانان و دانشجویان را جدی بگیرند اذعان داشت: جوانان و دانشجویان باید اختیار عمل بیشتری را در جامعه داشته باشند و همچنین امکانات و ملزومات فعالیت آن ها از سوی مسئولان فراهم شود.

اسلامی پناه خاطرنشان کرد: اگر جوانان و دانشجویان شجاعت و ابتکار عمل لازم را به دست آورند، این ابتکار عمل به خودی خود در جامعه پیاده می شود؛ همچنین بعد از دوران دانشجویی دانشجو می تواند با استفاده از تجربیات گذشته خود وارد نهادهای اجتماعی و سیستم های اجرایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 977015

وب گردی

وب گردی