نکیسا: تلاش می‌کنم نماینده قابل اطمینانی برای دانش  آموزان سما باشم

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: تمام تلاشم را به کار گرفته ام تا نماینده خیلی خوب و قابل اطمینانی برای بچه ها در فدراسیون فوتبال باشم.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره حضورش در مراسم افتتاحیه جام استعدادهای سما، یادواره شهدای حرم اظهار داشت: چند وقتی است مسئولیت فوتبال پایه فدراسیون فوتبال به من محول شده، طرح و برنامه هایی در ذهنم وجود دارد که باید بتوانیم این طرح ها را اجرایی کنیم. فدراسیون توجهی ویژه به تخصص دارد و می خواهد فوتبال را علمی دنبال کند. به همین دلیل من در کنار چند تن فوتبالیست دیگر که تحصیلات آکادمیک خود را تا سطح عالیه ادامه داده ایم، جذب شده ایم تا بتوانیم به فوتبال ایران کمک کنیم.

وی ادامه داد: طرح و برنامه های ما مدت زیادی است در دنیا اجرا می شود و در واقع نمی خواهیم کار بزرگی انجام دهیم. ما فقط از فدراسیون فوتبال می خواهیم وارد میدان شود و فوتبال پایه را در چارت اداری و سازمانی فدراسیون جای دهد. عناوین و مقام های تمام قدرت های فوتبال دنیا، حاصل سرمایه گذاری بلندمدتی است که روی فوتبال پایه انجام داده و سال ها بعد ثمره اش را دیده اند.

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که از مسابقات آموزشگاه ها، چهره هایی مانند مهدی مهدوی کیا به فوتبال ایران معرفی شدند؛ اما دیگر شاهد چنین روندی نبودیم، گفت: استعداد خودم هم در آموزشگاه ها کشف شد. خیلی های دیگر هم چنین شرایطی را داشتند. این راهی است که باید به طور مداوم طی می کردیم ولی قطع شد.

نکیسا خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را به کار گرفته ام تا نماینده خیلی خوب و قابل اطمینانی برای بچه ها در فدراسیون فوتبال باشم. این بچه ها باید به خوبی هدایت و مدیریت شوند تا بتوانند در آینده به ستاره های بزرگی تبدیل شوند. ما استعدادهای زیادی در فوتبال ایران داریم اما اگر در مسیر درستی قرار نگیرند و آموزش صحیحی نبینند، نمی توانند بازدهی مناسبی در آینده داشته باشند.

وی در پایان، درباره تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون فوتبال تأکید کرد: امروز (یکشنبه) اولین ملاقات ما با مسئولان ورزش دانشگاه آزاد بود و امیدوارم آخرین دیدار ما نباشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977060

وب گردی

وب گردی