حمیدگودرزی افشار، سرپرست دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی شد

دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر حمید گودرزی افشار را به سمت سرپرست دانشگاه « سیدجمال الدین اسدآبادی » منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر گودرزی افشار آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست «دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر دکتر جعفر امیری پریان، رئیس سابق دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در زمان تصدی مسئولیت این دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر حمید گودرزی افشار دانش آموخته دانشگاه بوعلی سینا دارای مدرک دکتری شیمی معدنی و عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی است.

وی پیش ازاین معاون اداری و مالی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی و معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون اداری مالی دانشگاه ایلام بوده است.

همچنین دکتر گودرزی افشار در کمیسیون دائمی هیات امنا، هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب دانشگاه ایلام عضو بوده است.

انتشار ۵۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر بین المللی و ارائه ۶۰ مقاله در کنفرانس های داخلی و بین المللی بخشی از سوابق پژوهشی دکتر گودرزی است.

دکتر گودرزی افشار تاکنون راهنمایی بیش از ۳۸ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۳ دانشجوی دکترا را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977077

وب گردی

وب گردی