معلم فیلسوف منتشر شد

کتاب «معلم فیلسوف» کریم مجتهدی، از سری کتابهای سیمای فرزانگان توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تجلیل از فرزانگان و فرهیختگان و پاسداشت آثار آنان رمز ماندگاری فرهنگ و دانش یک ملت است و بهانه ای است برای پویندگانی که راه آنان را همچون چراغی فروزان، فراروی آیندگان قرار می دهند و از پرتو انوار آن، جهان بشری را نور امید می بخشند. گفتار آنان گرمابخش زندگی، گام هایشان مایه دلگرمی، وجودشان موجب برکت، حضورشان امید بخش، اندیشه شان سبز و مانا و کلک سحر انگیزشان والاتر از خون شهیدان راه خداست.

مجموعه سیمای فرزانگان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ علمی استادان برجسته شاخه های مختلف علوم و ایجاد انگیزه بیشتر در میان ره پویان علم و دانش و برقراری ارتباطی نزدیک تر میان دیدگاه های فرزانگان جامعه با سطوح گوناگون مردم ایران زمین تهیه و تنظیم شده است. در این گفت و گوها علاوه بر زندگی نامه استادان گرانقدر، به آثار ابداعات و ابتکارات، شیوه های تدریس یا مقوله های بدیع در راستای پژوهش های علمی ایشان پرداخته است.

این اثر ششمین کتاب از مجموعه کتابهای سیمای فرزانگان است که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان معلم فیلسوف، گفت و گو با دکتر کریم مجتهدی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ علمی استادان برجسته شاخه های مختلف علوم تدوین شده است.

دکتر کریم مجتهدی برای جامعه علمی کشور بالاخص اساتید و دانشجویان رشته فلسفه، نامی آشناست. وی سهم بسزایی در رشد و و پژوهش های فلسفی، خصوصا فلسفه غرب در ایران داشته است و در این زمینه کتب و مقالات بسیاری در د اخل و خارج از کشور منتشر کرده است.

کتاب « معلم فیلسوف» کریم مجتهدی، از سری کتابهای سیمای فرزانگان در 230 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 18 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977081

وب گردی

وب گردی