غول دنیای تجارت الکترونیک از  پا در خواهد آمد

رئیس شرکت آمازون و ثروتمندترین فرد جهان تاکید کرد آمازون نیز روزی مانند بسیاری از شرکت های بزرگ جهان در طول تاریخ با شکست و ورشکستگی مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شبکه CNBC اعلام کرد: جف بیزوس رئیس شرکت آمازون هفته گذشته در یک اجتماع در اعترافی تعجب آور گفت احتمال دارد شرکت وی که 24 سال از عمر آن می گذرد و ارزش آن هم اکنون به 1 تریلیون دلار می رسد نیز ورشکست شده و از این خطر مصون نیست. رئیس شرکت آمازون ثروتمندترین مرد تاریخ است.

بیزوس گفت: آمازون نیز در معرض شکست قرار دارد و در حقیقت پیش بینی می کنم آمازون نیز روزی با شکست مواجه شود، آمازون ورشکسته خواهد شد؛ چرا که ما وقتی به شرکت های بزرگ نگاه می کنیم عمر آنها بیش از 30 سال و برخی از آنها بیش از 100 سال نبوده است.

همان طور که در تاریخ هیچ امپراتوری که تا ابد ادامه داشته باشد، وجود ندارد این مسئله نسبت به مدیران نیز مشاهده می شود؛ حتی مدیر یکی از موفق ترین شرکت های جهان.

بیزوس افزود: هدف تنها عقب انداختن این مسئله است که حتی در طولانی ترین زمان ممکن نیز نمی توان از آن فرار کرد، راه تحقق چنین هدفی تمرکز بر مشتریان است. اگر به جای تمرکز بر مشتری بر خودمان تمرکز کنیم کار تمام است ... ما باید پایان کار خود را تا جایی که می توانیم به تاخیر بیندازیم.

بسیاری از کارمندان آمازون در گفت‌‌وگو با CNBC به شرط عدم افشای هویت آنها گفتند مقررات دولتی و نقض احتمالی قوانین مبارزه با انحصار از نگرانی های مهم در نگاه به آینده این شرکت است.

کد خبر: 977112

وب گردی

وب گردی