«آقای گوزن» در بخش رقابتی جشنواره «اکس گراند» آلمان

انیمیشن کوتاه «آقای گوزن» محصول مشترک مرکز تلویزیون و انیمیشن سازمان سینمایی حوزه هنری در بخش رقابتی جشنواره «اکس گراند» آلمان حضور دارد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از سازمان سینمایی حوزه هنری، انیمشن کوتاه «آقای گوزن» پس از حضور و درخشش در بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی این بار در بخش رقابتی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم «اکس گراند» برای کسب جایزه 2000 یورویی با دیگر آثار راه یافته، به رقابت خواهد پرداخت.

این جشنواره 25 آبان ماه آغاز و تا 4 آذر ماه در شهر ویسبادن کشور آلمان درحال برگزاری است و این انیمیشن در روزهای 1 و 3 آذر ماه به نمایش عموم درخواهد آمد.

همچنین، انیمشن کوتاه «آقای گوزن» هم اکنون در جشنواره بین‌المللی فیلم کوبانی (22 الی 28 آبان) که در کشور سوریه برگزار می‌شود نیز حضور دارد.

انیمشن کوتاه «آقای گوزن» طی ماه گذشته در بسیاری از جشنواره بین‌المللی حضور داشت و جوایزی از جشنواره‌های: کراک (روسیه)، سان اسکرین (آمریکا)، استاپ تریک (لهستان و اسلونی)، انیماتو سویس، کلیک (هلند)، لودز (لهستان) لیندز (اتریش)، وایادولید (اسپانیا) و ری انیمانیا (ارمنستان) کسب نمود.

شایان ذکر است، حضورهای جشنواره‌ای ‌»آقای گوزن» که پخش بین‌الملل آن بر عهده موسسه تصویرسازان سوره سینمای مهر است، در جشنواره‌های خارجی ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 977189

وب گردی

وب گردی