سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان منصوب شد

دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محسن پیشوایی علوی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج منصوب کرد.

در متن حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن پیشوایی علوی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و براساس محورهای ذیل و تاکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بکوشید.

1. استقرار مبانی دینی و فرهنگی به عنوان اساس سیاست‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

2. ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین

3. ارتقای سطح پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای و استفاده بهینه از پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور

4. ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری از طریق سامانه‌سپاری امور

5. کسب درآمد در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان با هدف توسعه اشتغال دانش بنیان و اشتغال دانش‌آموختگان

6. صیانت از سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت هزینه با تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر محمدمهدی طهرانچی همچنین با صدور نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش های دکتر محمد قربان کیانی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977191

وب گردی

وب گردی