ایمانجانی: ۵۰۰ چهره دانشگاهی در تولید محتوای روزنامه فرهیختگان  مشارکت دارند

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان گفت: قریب به ۵۰۰ چهره دانشگاهی متشکل از بدنه تمام دانشگاه‌ها به‌شکل پیوسته در روزنامه فرهیختگان قلم زدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدامین ایمانجانی در پنجمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان ریاست دانشگاه در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با بیان اهمیت مدیریت رسانه گفت: مدیریت رسانه از جنس اقناعی است و اهالی رسانه با دیدگاه‌هایی پرسشگر و مطالبه‌گر با چالش‌ها مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و روزنامه فرهیختگان تابلوی افتخارات خانواده دانشگاه آزاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: قریب به ۵۰۰ چهره دانشگاهی متشکل از بدنه تمام دانشگاه‌ها به‌شکل پیوسته در روزنامه فرهیختگان قلم زدند.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان تأکید کرد: توقع نخبگان دانشگاهی از روزنامه فرهیختگان بسیار بالاست که باید با افزایش کیفیت و کمیت محتوای تولیدی، پاسخگوی انتظارات باشیم.

ایمانجانی با تأکید بر اثرگذاری روزنامه فرهیختگان در بین جامعه دانشگاهی، گفت: با ایجاد تغییر در رویکردها و تدوین سند راهبردی روزنامه فرهیختگان، غنای محتوای تولیدی روزنامه فرهیختگان را افزایش داده و به‌عنوان یکی از روزنامه‌های جریان‌ساز جبهه انقلاب موثر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 977193

وب گردی

وب گردی