پانزدهمین اجلاس بین‌المللی فناوری رسانه گشایش یافت

پانزدهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه با هدف تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نمایان شدن تأثیر آن در رسانه با تلاش معاونت فناوری و توسعه رسانه سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پانزدهمین اجلاس بین‌المللی فناوری رسانه امروز با حضور مهمان های داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد.

موضوع اصلی این همایش ­مدیریت علم و فناوری است که با هدف تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت و نمایان شدن تأثیر آن در رسانه با تلاش معاونت فناوری و توسعه رسانه سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

ارائه مقاله های علمی و فنی، ایده ها و طرح های نوآورانه، برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه و نشست های مختلف از جمله برنامه های پانزدهمین اجلاس بین المللی فناوری رسانه است.

در نشست های علمی و تخصصی این رویداد دو نفر از استادان برجسته برود کست ( پخش تلویزیون ) و همچنین 74 شخصیت علمی از کشورهای مختلف حضور دارند.

در این دوره بیش از ۱۶۰ محصول نوآورانه ارائه شده و در نهایت ۴۷ طرح برگزیده شده است که ۱۱ طرح ممتاز به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است در این نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردها و توانمندی های شرکت های داخلی و وابسته به صدا و سیما در زمینه های متنوع فناوری رسانه ارائه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977202

وب گردی

وب گردی