به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از اطلس، این سیستم با استفاده از یک اسکریپت نوشته شده توسط ابرکامپیوتر واتسون آی بی ام که توسط داده های به دست آمده از تبلیغات لوکس برندهای تجاری که جوایز برتر کسب نمودند و داده های واکنش احساسی مخاطبان، آموزش دیده است.
هوش مصنوعی با طراحی آگهی های مختلف توانسته جوایز مختلفی از جمله جایزه کن را به خود اختصاص دهد؛ در همین راستا این بار شرکت لکسوس برای تبلیغات خودروهای خود از هوش مصنوعی کمک گرفته است.
این سیستم برای دریافت داده های مربوط به واکنش عاطفی کاربران از یک اپلیکیشن به نام MindX استفاده نمود.
در واقع این سیستم اطلاعات را از داده های موجود دریافت نموده و آموزش می بیند تا طراحی نماید کدام مفاهیم بصری و موقعیت ها و اصوات برای مخاطب جذب کننده است. بدین طریق آگهی دلخواه و کاربر پسند را تولید میکند.
انتهای پیام/