لویز خاویر چگونه مسلمان  شد

برنامه هفتگی زیارت عاشورا با حضور آقای لوئیز خاویر از کشور کلمبیا در نمازخانه ساختمان اداری واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این برنامه که به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار شد لوئیز خاویر در خصوص چگونگی تشرف به دین مبین اسلام گفت: در سن 14 سالگی با یک مرکز اسلامی در شهر گنانتورا در کشورم آشنا شدم که این مرکز اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) راه اندازی شد.

وی گفت: گنانتورا یک شهر کاملا مسیحی در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد ولی با راه اندازی این مرکز اسلامی و ارتباط با همسایگان و مردم شهر باعث تشرف بسیاری از مردم به دین اسلام شد.

خاویر بیان کرد: در سن 14 سالگی به دعوت از این مرکز اسلامی به آنجا رفتم و در این مرکز با عقاید و اخلاق مسلمانان آشنا شدم برای ما مسیحیان رفتار و اخلاق مسلمانان بسیار جالب بود و این که روش و رفتار آنها با ما بسیار متفاوت بود.

وی در ادامه گفت: من با توجه به این که در یک خانواده بسیار مذهبی مسیحی بزرگ شده ام ودر یک مدرسه مذهبی درس می خواندم بعد از تحقیق و مطالعه درباره دین اسلام متوجه شدم که دینی کاملتر از دین اسلام وجود ندارد.

لوئیز خاویر گفت: با توجه به اینکه در کتاب مقدس مسیحیان حضرت عیسی به پیروان خود گفته بود من باید بروم ولی به زمین برمی گردم ولی قبل از اینکه من بیایم پیغمبری می آید که دین خدا را کامل می کند و نام او احمد است ولی مسیحیان آن اسم را برداشتند و بجای آن اسامی همچون روح مقدس و حضرت جبرئیل استفاده کردند.

وی گفت: من از سن 18 سالگی روزه می گرفتم و نماز، دعای کمیل و دعای توسل را را میخواندم و در سن 21 سالگی شهادتین را گفتم وبه دین اسلام گرویدم و با تحقیق و بررسی در مذاهب شیعه وسنی و اینکه چه کسی شایستگی جانشینی پیامبر اسلام را دارد و پی بردن به ویژگی های ولای حضرت علی (ع) مذهب شیعه را انتخاب کردم، اوایل کار از طرف خانواده مشکلاتی داشتم ولی به مرور زمان مشکلات برطرف شد.

کد خبر: 977284

وب گردی

وب گردی