دانشجویان نمونه وزارت بهداشت به مرحله کشوری راه یافتند

پس از داوری های اولیه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت از میان ۲ هزار و ۶۰۷ شرکت کننده، ۱۶۰ دانشجوی علوم پزشکی به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، داوری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت بیست و سوم آبان ماه به پایان رسید.

از میان دو هزار و ۶۰۷ دانشجوی علوم پزشکی شرکت کننده در این جشنواره، ۴۶۳ دانشجوی به مرحله دانشگاهی راه یافتند و از این تعداد، ۱۶۰ دانشجو توانستند شرایط لازم را برای حضور در مرحله کشوری این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه کسب کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت استقبال دانشجویان در این دوره از جشنواره به نسبت سال‌های گذشته بسیار چشمگیر تر بوده است و تعداد برگزیدگان مرحله کشوری از ۹۸ نفر در سال ۹۵ به ۱۶۰ نفر در سال ۹۷ ارتقاء یافته است.

نحوه ارسال، داوری و ثبت مستندات دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه برای اولین بار در سامانه طراحی شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت صورت گرفت.

بیشترین تعداد شرکت کنندگان در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه به ترتیب از دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز هستند.

داوری مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه از هفته آینده آغاز و در نهایت با معرفی برگزیدگان در نیمه اول بهمن ماه جاری، با حضور معاون اول رئیس جمهور به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر: 977287

وب گردی

وب گردی