جزئیات تحریم آخوندی در دانشگاه فردوسی مشهد

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان به عملکرد آخوندی در سال های گذشته معترض بوده اند و علاقه ای نداشته اند صحبت های او را بشنوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروز (چهارشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی را تحریم کرده و باعث شدند صندلی‌های سالن محل سخنرانی خالی بماند.

وحید صداقت در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این باره اظهار داشت: من هم پیگیر خبر بودم و هستم. عکس منتشر شده مربوط به دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی است؛ ولی ما در روزهای قبل حتی پوستری در کانال دانشگاه مبنی بر حضور عباس آخوندی ندیدیم.

وی ادامه داد: نه پوستری و نه بنری در دانشگاه در این باره وجود نداشت و هیچ یک از تشکل ها، او را دعوت نکرده اند. طبق صحبتی که با رئیس تشکل های دانشگاه فردوسی داشتم، متوجه شدم گروه علوم سیاسی و انجمن علمی دانشگاه از عباس آخوندی دعوت و دانشجویان هم به نشانه اعتراض، نشست را تحریم کرده اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: دانشجویان به عملکرد آخوندی در سال های گذشته معترض بوده اند و علاقه ای نداشته اند صحبت های او را بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977390

وب گردی

وب گردی