نگاهی به زندگی و شهادت شهید «احمد رضایی» در برنامه «از آسمان»

از آسمان در برنامه این هفته خود که جمعه 2 آذر ماه ساعت 16:00 از شبکۀ دو سیما پخش می شود به داستان زندگی و شهادت احمد رضایی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز برنامه «از آسمان» این بار به روستای آوندر از شهرستان کاشمرِ استان خراسان رضوی سفر کرده است. این شهید گرانقدر که در نخستین روز از سال 1365 به دنیا آمد؛ ابتدا در آموزشگاه شهید هاشمی‌نژاد اصفهان دوران آموزش نظامی خود را فرا گرفت و سپس برای ادامه کار راهی تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) نیشابور شد، پس از هشت‌ماه، خود را آماده اعزام به کشور سوریه و نبرد با تکفیری‌ها کرد و در این مسیر به خواسته خود که سال‌ها در پی آن بود رسید و با اعتقاد عمیق خود تا پای جان در حفظ اسلام تلاش کرد.
دوربین برنامه «از آسمان» این هفته نیز پای صحبت های همسر، پدر، مادر، خانواده و همرزمان این شهید گرانقدر نشسته است تا صفحات درخشان دیگری از زندگی یکی دیگر از شهدای مدافع حرم ورق بخورد.
شهید احمد رضایی در حالی که سی‌امین بهار زندگی به انتظارش نشسته بود، در سرمای زمستان سال ۹۴ با شهادت در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا(س)، عطر خوش شهادت را در سرزمین مادری فراگیر کرد.
گفتنی است برنامه «از آسمان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد به تازگی نوزده ساله شده و تنها برنامۀ مستمر سیما در حوزۀ حماسه و جهاد بوده که تا کنون بیش از 1500 برنامه با این موضوع را تولید و پخش کرده است. این برنامه جمعه ها ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

کد خبر: 977425

وب گردی

وب گردی