نصیری: وزارت علوم از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد حمایت نمی کند

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وزارت علوم از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد حمایت نمی کند و تمامی اقداماتمان، به صورت درون سازمانی بوده است.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دوره های آموزشی «شمیم بصیرت» و «شمیم معرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی با هدف نخبه پروری فرهنگی، چندین دوره آموزشی را تحت عنوان شمیم بصیرت و شمیم معرفت برگزار کردیم.

وی افزود: دوره آموزشی شمیم بصیرت بیشتر به مسائل فرهنگی و هنری و شمیم معرفت به تبیین اندیشه های دینی می پردازد؛ از میان اعضای این دو دوره آموزشی، نیروهای مستعد را به منظور واگذاری مسئولیت های فرهنگی دانشجویی در دانشگاه ها شناسایی کردیم.

نصیری ادامه داد: در همین راستا، هیئت های دانشجویی که در چند سال گذشته رونق چندانی نداشته اند بازآفرینی و احیا شد؛ همچنین به نیروهایی که دلسوز کشور و نظام هستند، مجوز تاسیس نشریات دانشجویی داده شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اگر به شکل مطلوب و در شأن انقلاب اسلامی کار نکنیم، قطع به یقین باید در پیشگاه خدا و شهدای انقلاب پاسخگو باشیم؛ در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در وضعیت مستعد و خوبی قرار دارد.

وی در پایان گفت: وزارت علوم از اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد حمایت نمی کند و تمامی اقداماتمان، به صورت درون سازمانی بوده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 977428

وب گردی

وب گردی