جلسه توجیهی و هم اندیشی دانشجویان جدیدالورود واحد میاندوآب برگزار شد

جلسه توجیهی  و هم اندیشی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به منظور آشنایی با حوزه ها و فعالیت ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از میاندوآب، جلسه توجیهی و هم اندیشی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به منظور آشنایی با حوزه ها و فعالیت های آنها، تجهیزات، امکانات و دستوالعمل ها در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج و هفته وحدت به دانشجویان به ویژه دانشجویان جدید که دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند در خصوص برخی مقررات آموزشی و اداری توضیحاتی ارائه کرد وگفت: راه اندازی رشته‌های مورد نیاز دانشگاه و منطقه از اولویت‌های این واحد دانشگاهی برای متناسب سازی با بازار کار بوده و وجود اعضاء‌ هیات علمی مجرب، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی، کتابخانه،امکانات آموزشی و زیرساخت‌های ایجاد شده و توسعه رشته های ورزشی پینت بال و تنیس خاکی در کنار مدرسه فوتبال در دانشگاه شرایط لازم را برای رسیدن به افق روشن و برتر در منطقه مهیا کرده است.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: دانشگاه الفبای توسعه و موتور محرکه جامعه است و دانشگاهیان به عنوان نیروی محرکه با اندیشه های مثبت و سازنده خود باید موجب پیشرفت و توسعه چرخه های تولید اقتصاد و صنعت در کشور شوند.

رئیس واحد اشاره کرد: از دیدگاه حضرت امام (ره) سه وظیفه اصلی انسان سازی، حفظ استقلال کشور و حفظ نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دانشگاهیان می باشد وی افزود:عقبه دینی، فرهنگی و فکری دانشجو به عنوان پشتوانه علمی محسوب می شود و اندیشه دانشجو در قالب علم و دانش می تواند در پیشرفت جامعه بشری کمک شایانی کند وعظمت دانش از دیدگاه اسلام آنقدر مهم است که از پیامبر اسلام به عنوان پیامبر علم یاد می شود و از نظر ایشان هرکس در این عرصه بمیرد شهید محسوب می شود. وی همچنین اظهار کرد؛ دانشجویان باید با پوشش و حجاب خود دانشگاه را با سیره ائمه اطهار و پیامبر اسلام آراسته کنند. وی تکریم شأن و منزلت دانشجو و دیدار با دانشجویان در طول روزهای کاری را از اهم برنامه ها در این واحد دانشگاهی یاد کردند.

مجتبی فاتح معاون پژوهش و فناوری واحد میاندوآب هم با اشاره به برخی از امکانات، امتیازات و بخشنامه های پژوهشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به دلیل برخورداری از امکانات، تجهیزات و استادان متعهد و متخصص جایگاه ممتازی در شهرستان دارد و امید می رود دانشجویان عزیز از این موقعیت و قابلیت‌ها کمال بهره برداری و استفاده را کنند.

رسول یاری معاون اداری و مالی واحد نیز در ادامه به معرفی فعالیت های این حوزه و خدمات رفاهی که دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از لحاظ خدمات دانشجویی و رفاهی در حد عالی قرار دارد و هدف ما ارتقاء خدمات و رفاه دانشجویان است و پرداخت شهریه بصورت اقساطی و پرداخت انواع تسهیلات بانکی از گام های مثبت دانشگاه در کمک حال دانشجویانی که مشکل مالی دارند است .

عباس روحانی مدیرکل دانشجویی و فرهنگی واحد نیز در این جلسه با اشاره به ثبت نام ازدواج دانشجویی به اهم برنامه های فرهنگی واحد در زمینه ثبت نام عتبات عالیات، پوشش اسلامی و رعایت عفاف و حجاب، تجلیل از دانشجویان برتر علمی و هنری، استفاده از اساتید مجرب در مشاوره های دانشجویی و تخیفف شهریه دانشجویی در واحد اشاره کرد.

در ادامه این جلسه دانشجویان به طرح سئوالات، مسائل و مشکلات خود پرداختند که معاونین دانشگاه توضیحات لازم را ارائه نمودند.

کد خبر: 977436

وب گردی

وب گردی