هنرستان‌سازی جایگزین دبیرستان‌سازی می‌شود

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به عمر ۲۱ ساله این مجمع، گفت: مقرر شده است به جای دبیرستان‌سازی، هنرستان‌سازی را دنبال کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در مشهد اظهار کرد: حدود ۲۱ سال پیش در کنار جوار ملکوتی حضرت رضا (ع) با تعداد اندکی از خیرین عهد بستیم که این کار خیر را آغاز کنیم و امروز دوباره در کنار حرم امام رضا (ع)، تجدید عهد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حرکت جدید دیگری را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: مقرر شده است به جای دبیرستان‌سازی، هنرستان‌سازی را دنبال کنیم و ان‌شاءالله این حرکت علمی با طلیعه جدید دنبال خواهد شد تا دانش‌آموزان در این راه نیز به موفقیت‌های بالاتری برسند.

حافظی گفت: ۳۷ درصد مدارس کشور و به تعبیری ۵۰ درصد مدارس کشور را خیرین احداث کرده‌اند و خیرین با عشق و علاقه در این بخش حاضر شدند تا بستر مناسبی را برای تحصیل فرزندانمان فراهم آورند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه ملت راه پیشرفت و ارتقا را پیدا کرده‌اند، خاطر نشان کرد: نماز ستون دین است، اما فضیلت دانش از دین بالاتر است و خیرین در این سال‌ها بستر مناسب فرهنگی را ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور جامعه خیرین مدرسه‌ساز در محضر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: گزارشی را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردم که با افتخار با ۸۵ سال سن در این راه حضور یافته‌ام و در داخل کشور و برون مرز‌ها این کار را ادامه می‌دهیم و این حرکت باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از شکل‌گیری مجامع خیرین مدرسه ساز کشور، تمام مجامع شروع به شکل‌گیری کرد، گفت: خیرین مسکن ساز، دانشگاه ساز، خیرین سلامت همگی پس از شکل گیری خیرین مدرسه ساز به وجود آمده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977536

وب گردی

وب گردی