برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در هفته اول دی/ معرفی پژوهشگران برتر در روز پژوهش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران از برگزاری نمایشگاه ملی پژوهش و فناوری در این دانشگاه در هفته اول دی ماه خبر داد و افزود: طی ۲، ۳ سال گذشته هر عضو هیئت علمی ۳ محور تحقیقاتی خود را مشخص کرده و بر این اساس زمینه‌های تحقیقاتی دانشگاه را به زودی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تورج محمدی با بیان اینکه رویدادهای مربوط به هفته پژوهش این دانشگاه در هفته آخر آذر ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت روز پژوهش، پژوهشگران برتر دانشگاه‌ را معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین زمان برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری را هفته اول دی ماه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه در سطح ملی برگزار شده و ما نیز دستاوردهای پژوهشی خود را در سطح ملی به نمایش خواهیم گذاشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت سپس به تفاوت نمایشگاه هفته پژوهش امسال با سال گذشته پرداخت و توضیح داد: امسال فعالیت‌ها را به صورت دانشکده‌ای دسته‌بندی نکرده، بلکه شرکت‌های موفق ما در مراکز رشد، دستاوردهای فناورانه خود را در غرفه‌ها به نمایش خواهند گذاشت.

محمدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه جهت‌دهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشگاه از ۲ الی ۳ سال پیش آغاز شده است، این موضوع را فرآیندی زمان‌بر توصیف کرد و افزود: اعضای هیئت علمی طی ۲، ۳ سال گذشته محورهای تحقیقاتی خود را مشخص کرده‌اند که این موضوع بر شناسایی زمینه‌های تحقیقاتی دانشگاه نیز اثرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال مشخص شدن محورهای تحقیقاتی اساتید، ظرفیت‌ها در سطح دانشگاه و بین دانشکده‌های مختلف شناسایی شده و بر این اساس محورهای تحقیقاتی دانشگاه را در زمینه‌هایی که امکان هم‌افزایی بین دانشکده‌ها وجود داشته باشد، اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 977540

وب گردی

وب گردی