آمادگی اپل برای تولید مجدد آیفون ایکس

شرکت اپل برای مقابله با کاهش خرید گوشی های آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر تصمیم دارد، مجدداً تولید گوشی های آیفون ایکس خود را ازسر بگیرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه الجزیره، شرکت اپل برای احیای گوشی قدیمی آیفون ایکس خود برنامه ریزی می کند و این اقدام برای مقابله با کاهش درخواست ها نسبت به گوشی های جدید آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر این شرکت انجام می شود.

بر اساس گزارش روزنامه وال استریت ژورنال این شرکت آمریکایی با کاهش درخواست نسبت به گوشی های جدید خود مواجه شده که منجر به کاهش درخواست قطعات جدید از بسیاری از تامین کنندگان گردیده است.

شرکت اپل در ابتدا برای تولید حدود 70 میلیون آیفون ایکس آر برنامه ریزی کرده بود؛ اما درخواست ها از این گوشی به یک سوم کاهش یافت.

این گزارش بیانگر آن است که برخی از تامین کنندگان قطعات شرکت اپل، تولید دستگاه آیفون ایکس را پس از توقف فروش این گوشی موبایل در فروشگاه های ویژه این شرکت در آمریکا برای چند ماه مجدداً آغاز کرده اند.

شرکت اپل برای از سرگیری تولید آیفون ایکس به خرید مقادیری صفحات «OLED» از شرکت سامسونگ نیازمند است.

در بخش دیگری از این گزارش همچنین آمده است اپل قصد دارد حمایت هایی را از شرکت های ارتباطی ژاپن انجام دهد تا فروش آیفون ایکس آر در برابر ارائه قیمتی معقول افزایش یابد که در صورت تحقق این طرح شاید مقدمات کاهش قیمت این دستگاه در بازارهای دیگر نیز فراهم شود.

با توجه به آن که شرکت اپل آمار فروش خود در پایان مدت زمانی اکتبر تا دسامبر را اعلام خواهد کرد، متوجه خواهیم شد که آیا می توان به ارزیابی های تحلیلگران برای اطلاع از پرفروش ترین گوشی های اعتماد کرد یا خیر.

در صورتی که این گزارشات صحت داشته باشد زنگ هشدار برای این شرکت آمریکایی و برند مشهور آیفون به صدا در آمده است و بر این اساس نیازمند بازنگری در استراتژی های خود در بازار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 977554

وب گردی

وب گردی