دانشجویان انقلابی از مواضع امام جمعه کرج حمایت می کنند

۴ دفتر بسیج دانشجویی البرز در خصوص دستگیری علی ترکاشوند بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز،‌ ۴ دفتر بسیج دانشجویی البرز در خصوص دستگیری علی ترکاشوند بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالَّذِینَ ... وَیُفْسِدُونَ فِی الْأَرْضِ أُولَٰئِکَ لَهُمُ اللَّعْنَةُ وَلَهُمْ سُوءُ الدَّارِ»
آنها که ... و در روی زمین فساد می‌نمایند، لعنت و بدی (و مجازات)سرای آخرت برای آنهاست. (آیه 25 سوره رعد)
دانشجویان باید وارد عرصه‌ سیاست شوند... دانشجو باید بیدار باشد... لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه آرمانهای انقلاب شوند. (رهبر انقلاب)
دانشجویان استان البرز به حسب وظیفه انقلابی و ملی خود نسبت به مسائل پیرامون خود بیدار و حساس هستند و در هنگامی که اتفاقات بزرگ با سکوت و خوابزدگی بسیار عجیب مسئولین و رسانه های استان همراه است، وظیفه خود می دانند ضمن ورود و روشنگری، نسبت به تحرکات عده ای وابسته به مبادی ثروت و قدرت موضع گرفته و مردم را آگاه سازد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر دستگیری شهردار سابق کرج و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نماینده ولی فقیه در استان البرز طی دو خطبه نماز جمعه شهر کرج نسبت به برخی اعمال فشارها تذکراتی ابراز نمودند که پرده از تلاش گسترده برخی از مسئولین برای نجات متخلفان و عدم رسیدگی مناسب به پرونده بر می دارد.
دانشجویان انقلابی و بسیجی استان البرز در هفته بسیج با تاکید بر وظیفه شرعی و دینی خود در پیگیری مطالبات مردم به خصوص مبارزه همه جانبه با فساد و باندهای قدرت و ثروت، ابتدا از اقدام دستگاه های نظارتی و قضایی در دستگیری و پیگیری پرونده های بزرگ قدردانی کرده و اعلام می دارد که دانشجویان به عنوان قشر پیشرو جامعه همواره پشتیبان و همراه شما در مبارزه با فساد خواهند بود.
ثانیاً از مواضع نماینده ولی فقیه استان در حساسیت و روشنگری نسبت به اعمال فشارهایی که در برابر مبارزه و برخورد با متخلفان صورت می گیرد حمایت همه جانبه می نمایند.
دانشجویان از مسئولان مربوطه و مطلع درخواست دارند، نسبت به پرونده اطلاع رسانی لازم را انجام دهند تا باب سوء استفاده ها بسته شود، و به افرادی که به نوعی دنبال تحت تاثیر قرار دادن و به انحراف کشاندن روند رسیدگی پرونده از طرق غیر معمول هستند تذکر می دهد که مردم شریف البرز شاهد رفتار مسئولان هستند و در موقع مناسب اقدام انقلابی خود را انجام می دهند.

اگر بنا باشد وابستگان به باندهای قدرت و ثروت متخلفان و مفسدان را تطهیر کرده و از چنگال قانون نجات دهند همان گونه که نماینده ولی فقیه استان اشاره داشتند، به ناچار صریح تر با مردم سخن می گوییم.
مسئولین، نمایندگان مردم عزیز و سختی کشیده هستند و باید وظیفه نمایندگی از قشرهای آسیب پذیر و محروم را سرلوحه امور خود قرار دهند و هنگامه ای که فشار اقتصادی سنگینی بیشتری بر دوش این ملت گذارده است، بیش از پیش به دنبال رفع مشکلات آنها و پیگیری دغدغه ها برآیند که بدون شک برخورد با متخلفان و غارتگران بیت المال یکی از خواسته های آنان است.

در پایان از آقایان کولیوند و اکبریان دو نماینده محترم مردم کرج در مجلس تقاضا داریم تا بصورت شفاف اعلام‌ نمایند که برای مبارزه در برابر باند فاسد قدرت و ثروت به خصوص این پرونده مهم چه گامی برداشته اند.

- بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز
- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

انتهای پیام/

کد خبر: 977601

وب گردی

وب گردی