ثبت نام آزمون دکتری تخصصی از 6 آذر آغاز می شود

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال 98 در ششم آذر ماه خبر داد و گفت: ثبت نام این آزمون در روز دوشنبه 12 آذر پایان می پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال 98 در 7 گروه آموزشی و 245 کد رشته امتحانی انجام می شود.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است از 245 کد رشته امتحانی، 62 کد رشته در گروه علوم انسانی، 46 کد رشته در گروه علوم پایه، 60 کد رشته در گروه فنی مهندسی، 35 کد رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، 7 کد رشته در گروه هنر، 26 کد رشته در گروه دامپزشکی و 9 کد رشته در گروه زبان های خارجی پذیرش دانشجو دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: ثبت نام برای آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 98 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان دانشگاه های سراسر کشور از روز سه شنبه 6 آذر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

به گفته وی، مهلت ثبت نام این آزمون روز دوشنبه 12 آذر پایان می پذیرد.

توکلی در پایان تاکید کرد: داوطلبان واجد شرایط با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که هم زمان با آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش که امروز شنبه سوم آذر در سایت سازمان منتشر می شود، می توانند در مهلت تعیین شده شخصا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 977603

وب گردی

وب گردی