اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد، ششم آذر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور، ششم آذر ماه 97 در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسکانیوز، گفت: در اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد ضمن تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده نیز اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شهرکرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز با تشریح جزئیات برگزاری سومین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از میزبانی بیش از صد دانشجوی برگزیده سراسر کشور در این واحد خبر داد و اضافه کرد: از روز دوشنبه 5 آذرماه، واحد شهرکرد آماده پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان جشنواره است.

مولوی با اشاره به حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و مقامات استانی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم، گفت: برای چند تن از داوران جشنواره و چند تن از دانشجویان فعال در زمینه نشریات دانشجویی زمانی برای بیان دیدگاه‌ها و نظراتشان در نظر گرفته شده است.

تجلیل از دو دانشجوی جانباز مقطع دکتری واحد شهرکرد نیز از دیگر برنامه‌های اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور است.

اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از ساعت 13 تا 17 روز سه‌شنبه 6 آذرماه 97 در تالار امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور بیش از صد برگزیده این جشنواره برگزار می‌شود.

کد خبر: 977612

وب گردی

وب گردی