تبادل دانش ساخت تجهیزات با سازندگان داخلی راهبرد مناطق نفت‌خیز جنوب است

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تبادل اطلاعات و دانش تجهیزات و قطعات صنعت نفت با سازندگان داخلی، راهبرد این شرکت برای توسعه بومی‌سازی است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مراد کمالی در نشست تخصصی تشریح و تبیین بومی‌سازی و ساخت داخل تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی مناطق نفت‌خیز جنوب در نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان گفت: به این منظور از مدیران خواسته شده است اطلاعات مورد نیاز را در اختیار سازندگان قرار دهند.

وی افزود: قرار است سازندگان و کارشناسان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از کارگاه تعمیرات ماشین‌آلات فرآیندی این شرکت در اهواز بازدید کنند و از نزدیک با ظرفیت‌های موجود و قطعات و تجهیزات مورد نیاز این شرکت برای تعمیر ماشین آلات آشنا شوند.

کمالی با قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان گفت: با برگزاری این نمایشگاه باید به نقطه‌ای برسیم که ارتباط سازندگان با شرکت بیشتر و به خوداتکایی و قطع وابستگی به خارج منجر شود.

یدالله مهرعلیزاده، قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: تلاش ما در حوزه معاونت امور اقتصادی استانداری بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود با تکیه بر اصل رقابت آزاد به منظور ایجاد فضای شکوفا برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مدیریت دانش است.

وی با بیان این‌که مدیریت دانش در بهبود وضع اقتصادی موثر است، گفت: امیدواریم برگزاری چنین نشست‌هایی سبب ایجاد همگرایی در حوزه تولید و عرضه مدیریت دانش شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست، سعید کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دستاوردهای این شرکت در زمینه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات ماشین‌آلات فرآیندی از جمله توربین گازی را تشریح کرد و علیرضا جهانگیری، مدیر تدارکات و امور کالای این شرکت از آمادگی برای همکاری بیش از پیش با سازندگان داخلی خبر داد.

همچنین باقر پورقاسم، رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به توضیح در مورد فرآیند تصویب‌خواهی و اولویت‌های پروژه‌های پژوهشی این شرکت پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 977632

وب گردی

وب گردی